Czym zajmuje się urząd?
W urzędzie można się zameldować, zgłosić prowadzenie własnej firmy, wyrobić dowód osobisty, zgłosić, gdy urodzi się dziecko.
To w urzędzie otrzymasz akt zgonu czy akt urodzenia.
W urzędzie można też wziąć ślub cywilny.
Urząd zajmuje się budżetem gminy, ustalaniem jakie będą podatki, drogami, chodnikami, ścieżkami.
To tutaj dostaniesz pozwolenie między innymi na wycięcie drzewa.
Dzięki Urzędowi powstają nowe budynki. Urząd robi remonty, buduje i naprawia drogi gminne,
zajmuje się ochroną środowiska.
Jest kilka sposobów w jaki osoby z niepełnosprawnościami mogą załatwić sprawę w urzędzie:
-
napisanie pisma i wysłanie go listem na adres:
Urząd Gminy Przemęt,
ul. Jagiellońska 8
64-234 Przemęt
-
złożenie pisma w Biurze Obsługi Klienta w Urzędzie Gminy Przemęt,
-
napisanie wiadomości i wysłanie jej na adres e-mail: urzad@przemet.pl
-
telefonicznie pod numerem: 65 615 69 66
-
wrzucenie pisma do skrzynki podawczej na pół piętrze.
-
wysłać pismo za pomocą platformy e-PUAP: www.epuap.gov.pl ePUAP to skrót nazwy Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Do tego sposobu trzeba mieć Internet i swoje konto na ePUAP.
Do tego sposobu trzeba mieć internet i swoje konto w ePUAP.
Osoby głuche i słabosłyszące mogą kontaktować się z urzędnikiem.
Do urzędu można też przyjść z psem przewodnikiem, który pomaga osobie przy poruszaniu się.
Jak skontaktować się z urzędem?
Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku 7:30 – 15:30.
Jeżeli chcesz skontaktować się z urzędem telefonicznie, zadzwoń na numer: 65 615 69 66
Innym sposobem skontaktowania się jest napisanie wiadomości na adres e-mail: urzad@przemet.pl
BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ GMINY PRZEMĘT






